Ch' picard i' vivra toudis !

Achille 2Mes gins, y a eu in grint' évènemint hier - in étot vindredi 12 avril. I' avot du mon.ne alle salle des fêtes. Ouaih, in signot eul' Charte pou' garder no' lanque picarde.

Feut dire, chés traditions, cha vaut eud' l'or. Ch'est nos rachines. Pis comme euch' Maire i' tient à sin patrimoine, alors il intraîne avuc li plein d' gins : sin Consel Munichipal, chés maîtresses d'école avu z'infants, pis tous cheut' qui veulent bin. Ch'est pus que formidabe.

Tout ch'villache étot invité.

Y avot cheut' qui travallent ach' l'Agince del Région pour el Langue Picarde, ch'est à dire : Anne Tiberghien, eul' Présidinte, Françoise Desmaret ,eul' Vice-Présidinte pou' la Somme - alle fait ène émission su' France Bleu in picard, ch'est békeup bien - et Olivier Engelaere, euch' Directeur, fort actif dins tous chés projets. Faut pos oublii non pus René Degenne - i' resse à Ronssouo - avu' sin parlache in picard ; in pus, il a canté ch'l'Andoulle : il a eu grind'mint eud' succès, pis in a bin rigolé.

Chés Maires eud' Limpire, Thierry Cornaille, et d'Épy, Jean-Michel Martin, étint présints, cha fait plaisir.

Chés infants i' z'ont canté des canchons in picard, i' sont doués. Merchi à eux pou' leu talent et leu' bonne humeur, et merchi à chés maîtresses, qu'in put vinter chés qualités d'apprinde chés gosses.

Ch' Maire, eul' Présidinte Anne Tiberghien, pis Maryse Fagot - in put mette in avint tout ch' boulot qu'alle fait pou' tout l'monte - i' z'ont signé eul' Charte.

Les enfants et la pancarteAprès cha, chés gosses i' z'ont porté eul' pincarte "Ronssouo", qué fierté !

In a pris des images avuc' tous chés Conseillis présints et l' tchote qu'alle travalle à l'école.

Pis ch'est pas tout cha, mais il a fallu rincer chés gosiers avuc des verres, pis des chukes pou' chés infants.

Ène sacrée réussite ! Bravo à tertous !